Гарантійні зобов'язання


Виробник гарантує нормальну роботу товару при дотриманні покупцем правил експлуатації, зазначених в інструкції. Всі товари супроводжуються гарантією виробника на 12 місяців.

Перевірка комплектності та відсутності дефектів виробу здійснюється при передаванні товару покупцю. Комплектність виробу визначається інструкцією.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти або повернути товар протягом перших 14 днів після придбання, якщо товар не був у використанні, та збереглась його оригінальна упаковка.

При наявності товару, вимога покупця про його заміну виконується в день звернення, або на наступний день. У разі відсутності товару, заміна має бути здійснена протягом двохмісячного терміну.

Недоліки товару, по яким покупець висунув вимогу безкоштовного усунення, повинні бути виконані протягом 14 днів від дати предявлення або при погодженні сторін в інший термін.

Згідно статті 7 Закону України «Про захист прав споживачів», при продажі товару по пошті, гарантійний термін починається від дати передачі товару покупцеві.

Сервіс ремонту та заміни грілок здійснюється за адресою Київ, вул. С. Сагайдака, 100-А(тел +380663303399). Якщо покупець не може приїхати у сервісний центр, то можливо відправити товар за допомогою транспортних компаній,  пересилка у цьому випадку здійснюється за рахунок покупця.

 

Гарантійні зобовязання не поширюються на наступні випадки:

 

  • Природний знос товару;
  • Випадкові пошкодження (дефекти, нанесені покупцем);
  • Пошкодження в результаті стихійних лих;
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення (механічне пошкодження, використання не за призначенням, недотримання інструкції з використання, потрапляння рідини на поверхню виробу, самостійне розбирання складових виробу, неналежне зберігання).